keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

Niitä treenijuttuja


Niistä treenihommista lupailin kertoa lisää. Ohjelmat siis muuttuivat vasta ja oikeastaan aika paljon, mutta positiivisessa mielessä. Tykkään vaihtelusta, en jaksa junnata yhtä ja samaa. Uusista jutuista myös motivaatio kasvaa ja on taas jotenkin enemmän draivia. Uusissa ohjelmissa on useammassakin liikkeessä käytössä vastuskuminauha tms., hyvää vaihtelua ja aika uutta itselleni. Uusi treeniohjelma on viisijakoinen, niinkuin ennenkin ja kinttutreeniä on kahtena päivänä. Hauis-ojentajatreeni samassa setissä, pitkästä aikaa niin. Ja pitkästä aikaa pääsen taas dippiä harrastamaan, kumpparin keventämänä kylläkin. Tuntuipa huteralta pitkästä aikaa.


Treeniohjelmassa tuttuja juttuja myös joita ei ole aikoihin tullut tehtyä. Hauisjumppaa myös näin ja toimii mulla tosi hyvin.


Ja noista ruoka-asioista, mulla ei ole paino liikkunut juurikaan mihinkään suuntaan pitkään aikaan, mutta normiruokavaliosta poikkeamisen huomasi kyllä omasta kropasta, nyt kun on taas syönyt kiltisti niin ylimääräinen "pöhötyskin" on hävinnyt ja olo on kevyempi.


Protskulettua, rahkaa ja marjoja. Nam.


Bataatti on mun herkkua, voisin syödä noita "bataattiranskalaisia" vaikka joka päivä.. Voisi tietysti askarrella joskus vaikka muussiakin.

Viime viikonlopuksi saimmekin vieraaksi Kuopiosta hyvän ystäväni lapsineen. Ystävä-parka joutui reissullaan myös maistelemaan noita bataattiranuja sekä protskulettuja. Sunnuntaina kuskattiin turistit tietenkin Repoveden kansallispuistoon retkelle ja sattui onneksi sellainen rakonen, ettei vettä satanut.


Treenit sujuneet siis tosi hyvin, lukuunottamatta sunnuntain treeniä. Tuli kesken kaiken ihan totaalinen hyytymys. Totesin kyllä samalla senkin, ettei iltapäivä/iltatreenitkään oikein ole vain mun juttu. Aamujumppari kun yleensä olen. Maanantaina pidin välipäivän ja eilenaamulla sitten kinttujumpaa oli vuorossa. Johan taas sujui. Tämäkin mulle uutena juttuna, jalkojen koukistus pallon kanssa


Hyvä liike, samalla joutuu kroppa muutenkin töihin, kun joutuu tasapainoilemaan. Meidän salilla ei ole laitetta jolla voisi tehdä makuultaan reisikoukistusta niin täytyy sitten keksiä omia virityksiä


Konstit on monet. Ja onneksi ei aina tarvitse jauhaa samoja juttuja. Vai mitä mieltä olet? Virkistääkö vaihtelu? Mä olen aika innoissani noista uusista ohjelmistani, senkin vuoksi, että opin uusia juttuja.

Tiesitkö muuten, että sadepäivänä on kiva vaikka kirjoittaa blogia ja nukkua päikkärit ennen töihin lähtöä kun on aamulla käynyt ajoissa treenaamassa <3

Terkuin Satu

2 kommenttia:

  1. Mulla on ohjelmassa kahtena päivänä ojentajia ja molempina päivinä istumadippi koneella. Meidän salilla istumadippi joka laitteena turkasen vanha, mutta toimiva. Siihen kun laittaa 60kg ja 2 x 6kg:n kahvakuulaa niin päästään dippaamaan 72kg:lla. Ja tuntuu aikas kivasti ojentajissa. :)

    Mulla ei niin väliä missä vaiheessa päivää treenaan, kunhan olen syönyt ennen sitä. Tyhjällä vatsalla en mielellään tee salitreeniä. Ja myöhäset illatkaan ei ole mua varten, olen liian energinen sen jälkeen päästäkseni nukkumaan ajoissa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu,ei onnistuis multa treenata tyhjällä masulla :-/ Polttoainetta pitää olla tankattuna ensin :-)

      Poista