lauantai 8. marraskuuta 2014

Odottavia fiiliksiä ja vanhoja kuvia

Treenihommiin liittyen tulossa uutta puhtia ja projektia, haastetta tiedossa. Olen ihan täpinöissäni. Niin etten meinaa nahoissani pysyä. Mutta en paljasta vielä mitään. Viimeksi keväällä mulla on siis ollut "pt-diili", mutta sen jälkeen olen touhunnut omin nokkineni.

Blogimaailmaan ja elämään yleensäkkin liittyen. Pitkän aikaa mulla oli "pelko", että entä jos monikin tuttu eksyy tätä lukemaan. Sellainen nolousfiilis tms. Miksi, no siksi oli, että mietin ihan liikaa mitä muut ajattelevat. Nyt ei enää niin "hetkauta", lukekoon kuka vain. Ihan kaikkea elämästäni en täällä kuitenkaan kerro/ aio kertoa. Annan arvoa niille jotka aidosti blogejaan kirjoittavat, kirjoittavat myös mahdollisista epäonnistumisista, huonoistakin päivistä. On mullakin päiviä jolloin treenitkin on melkein evvk, MUTTA totuushan on se, että niistä saa aina hyvää fiilistä, samoin kuin esim. lenkin jälkeen on paljon mukavampi olo. Niinkuin jopa pari päivää sitten kun illalla rämmittiin lumi/räntäsateessa ympäri keskustaa, pari ipanaakin oli mukana eivätkä nekään marisseet yhtään. Mutta siis, meitä on monenlaisia, elämä muokkaa meistä erilaisia. Tälleen "aikuisena" myös kenties näkee asioita eri tavalla. That`s it. No, tarkoitin siis sitä, että ihmisen pitäisi olla/saada olla aito, oma itsensä. Vai mitä?


Oli hiukan eri näköinen lähimetsämme eilen aamulla...

Minähän olen eukko, johon hormonaaliset tekijät vaikuttavat suuresti. Varsinkin yhden viikon kuukaudessa, niinkuin tällä hetkellä olen hiton turvoksissa ja voisin syödä vaikka jatkuvasti ja olen väsyneempi. Tuntuu, että pääkin on turvoksissa. Läskiä onkin tullut viime aikoina kerättyä, se tunnustettakoon koska ei ole tullut syömisten suhteen oltua niin tarkka. Toki säännöllisesti on tullut syötyä, mutta... Kenties liikaa:-) tai jotain.. En aio kuitenkaan ruveta siksi samaksi Satuksi, joka olin vielä kaksi vuotta sitten.


Tammikuussa v.2013


Innostuin kaivelemaan arkistoja, tuo yllä oleva kuva on eka kuva Satusta salilla, omg!


Ja eka "peiliselfie" vai mikä liekkään, omg x 10. Muutosta on siis tullut, kuvista sen tajuaa. Muuten oma pää ei sitä vain oikein ymmärrä kun on kuullut kommenttia, että "oot hyvässä kunnossa".. Ai minä vai.. Itsehän työn olen tehnyt ja kiloja karistanut, mutta edelleenkin voin mainita sen, että isännällä on ollut suuri merkitys kaikessa. Jos Kepa ei olisi liikunnallinen, niin kenties minäkin vielä mussuttasin herkkuja kaiket illat..

No, oli miten oli niin takaisin tähän hetkeen. Olin päivän siis töissä ja melko väsynyt, totta puhuen olisin ehkä jäänyt köllimään peiton alle ellei olisi ollut sovittuna salitreffit rakkaan kaimani kanssa. Lähdin siis hetken huilattuani salille. Käsitreeniä oli luvassa. Tehtiin ensin ojentajajumppaa yhdessä kaiman kanssa. Oltiin sen verran rohkeita, että piti ensin sitä dippiä kokeilla, kuminauhan kanssa kylläkin


Jospa joskus jaksaisi edes muutaman ilman tuota kumpparia. Siitä siirryttiin tekemään ranskista. Olen viime aikoina tehnyt sitä käsipainoilla, hyvä oli vaihtelun vuoksi tehdä nyt tangolla ja loistavaa kun oli kamu auttamassa ne viimeiset toistot joita ei ihan omin voimin jaksanut


Joka sarjan perään kapeata penkkipunnerrusta ojentajille. Kyllä poltteli. Aiemminkin hyväksi havaittu setti tuo. Viimeisenä liikkeenä alaspainalluksia taljassa narulla.

Ojentajien jälkeen jumppailin hauiksia. Ensin normihauiskääntöjä käsipainoilla. Sitten selällään lattialla


Tuosta tykkään kyllä ja tuntuikin, että pienet hauisrukkani halkeavat.. Lopuksi hauiskääntöjä sivuilta vinopenkissä. Hyvä tuli.


Nyt vähän rullailua ja saunaan. Mukavaa viikonlopun jatkoa ja hyvää huomista isänpäivää kaikille isäihmisille!

- Satu -





4 kommenttia:

  1. Täällähän on muutoksia tapahtunut viime näkemältä. Mutta suurin muutos on kyllä sinussa, aivan mielettömän ison duunin olet tehnyt. Aaltoja sulle :D

    VastaaPoista
  2. Nyt vasta löysin sinun blogisi ja minä niiiin jään lukijaksi!! Mahtava muutos sinulla takana, iso hatunnosto!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja tervetuloa lukemaan höpinöitä:-)

      Poista