perjantai 12. syyskuuta 2014

Kertaus on opintojen äiti

Vai miten se siis meni...
Arvelin kertoa itsestäni, jos vaikka joku uusi lukija tänne eksyy tiirailemaan.
Minä olen siis entinen "sohvaperuna", nykyään wannabeliikunnallinen uusioperheen äiti joka ei ole juuri koskaan harrastanut liikuntaa (paitsi lapsena ratsastusta ja joskus mimmikiekkoa yhden syksyn)
Tammikuussa -13 elämä alkoikin yllättäen muuttua kun menin mieheni perässä salille. Pikkuhiljaa muutin ruokailutottumukseni täysin, lisäsin lenkkeilyä. Salitreenikoukkuun jäin ja siitä asti olen salin oven aukaissut 4-5 kertaa viikossa (muutamaa poikkeusviikkoa lukuunottamatta). Painoakin on matkalla pudonnut n.16 kiloa ja nyt sitä ollaan mittareiden mukaan normaalipainoinen.
Elämäntapamuutoksen ja uuden harrastuksen myötä olen löytänyt aivan ihania ihmisiä elämääni ja muutenkin olen nyt paljon tyytyväisempi ja onnellisempi, olen kiitollinen. Itsevarmuus ja itsetunto on myös noussut sen myötä.

Mies on ollut suuri tukeni ja opettajani erityisesti salitreeneissä, jonkin aikaa minulla oli "valmennussuhde" loistavan pt:n kanssa, kenties jossain vaiheessa uudelleenkin. Tällä hetkellä touhuan siis omin nokkineni, 5-jakoisella ohjelmalla. Lisäksi lenkkeilen ja tarkoituksenani on aloittaa nyt syksyllä uusi harrastuskin, siitä myöhemmin lisää...
Tavoitteena on siis säilyttää uusi elämäntapaa, parantaa omaa kuntoa ja saada lisää lihaakin luitten ympärille. Projekti siis jatkuu....




Kysymyksiä ja kommentteja otetaan vastaan mielellään :-)







4 kommenttia:

  1. Hei, sulla on kiva blogi! :) Olis mielenkiintoista nähdä ennen-jälkeen kuvia muutoksesta, vai onko täällä jo sellaisia? :) En ainakaan löytänyt.
    - indiedays.com/ext/dooittoday

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolta ainakin löytyy :-)

      http://projektiuusimina.blogspot.fi/2014/03/muutoksia.html

      http://projektiuusimina.blogspot.fi/2014/04/mika-otsikoksi.html

      Poista
  2. Mää peukutan sulle ja sua :D

    VastaaPoista