keskiviikko 6. elokuuta 2014

Alkuviikkoa

Maanantaina oli ihan puolikuollut raato-olo ja arvelin töitten jälkeen, että en jaksa tehdä varmana yhtään mitään. Simahdin sohvalle ja pari tuntia olin aivan taju kankaalla. Välillä havahduin pikkujäbän kommentteihin. Kuitenkin herättyäni reipastuin ja lähdin salille, Kävin kohtalaisen hauis/ojentajatreenin tekemässä ja kotiin takaisin päästyä kipitin vielä lenkille.

Tiistaina kävin tekemässä etukoipia "puoliteholla". Hack-kyykkyä, reisiojennusta ja prässiä, lopuksi vatsoja. Tämä viikko tuntuu tosiaan menevän puoliteholla, ei jaksa niin hyvin. Ehkä helle alkaa käydä voimille, ihan oikeasti, vähempikin kuumuus riittäisi mulle kun salillakin on kuin saunassa treenaisi varsinkin iltaaikaan. No, aikansa kutakin.

Muuten viikko on mennyt ihan kivasti, olen ollut tyytyväinen viime aikojeni valintoihin, työhön liittyen. Vaihdoin nimittäin työpaikkaa ja uskon, että se oli oikea ratkaisu. Hyvä tästä vielä tulee.

Tänään oli vuorossa selkätreeniä ja sain ihan hyvät jumpat tehtyä vaikka se kuumuus... Ensin tein tätä mun nykyistä selkäliikkeitten lempparia


Välillä teen tuota kärsä toiseen suuntaan ja se tuntuu hitusen eri tavalla. Hyvä kapine tuo kyllä on. Lisäksi tein pull downia, kulmasoutua tangolla ja alataljasoutua


Salin jälkeen lähdin vielä lenkille ja sain pari teiniä mukaan lenkkiseuraksi. Onneksi ovat ainakin joskus innokkaita lähtemään.


Ei tämän syvällisempää tällä kertaa, mutta lopuksi kymysys eli minulla treenin aikana käytettävä ja laturi loppu, olen ollut kyllä tyytyväinen Sportlife nutritionin tuotteisiin, mutta kertokaas mitä te käytätte? Vinkkejä?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti